• INTERVIEW S
    Markétou Janatovou
  • ONLINE HRA
    s Vinařstvím Vajbar
  • Přidej se
    a splň si své sny
  • DERMACOL
    nový přítel Slavíků
  • SOUŤEŽ S
    DERMACOLEM
Dermacol - nový přítel Slavíků
vera-komarova.jpgNovým partnerem Českého slavíka je legendární česká značka kosmetiky Dermacol. Loni oslavila padesát let. Slavný produkt, vyráběný původně přímo v barrandovských filmových studiích, přežil razantní invazi světových značek v devadesátých letech a v roce 2002 nastartoval novou éru, v níž v posledních letech stále více překračuje hranice domácího trhu a stává se světovou značkou s obrovskou šíří kvalitního sortimentu. Je jednou z nejrychleji rostoucích českých společností a zaměstnává už pět stovek lidí. "Nejsme žádná distribuce čínských výrobků," zdůrazňuje majitelka firmy Věra Komárová, "Všechno je domácí nebo z menší části evropská produkce."   
  
Čemu přičítáte tak ohromný vzestup Dermacolu v posledních letech? Samozřejmě kromě toho, že se ekonomice začalo dobře dařit.
Těch důvodů je nepochybně víc. Myslím, že podstata je v tom, že se nám podařilo rozšířit okruh našich klientů. Dříve byl Dermacol svázán se starší generací, která mu byla věrná od osmdesátých nebo dokonce ještě sedmdesátých let, kdy tato značka na českém trhu dominovala. V posledních letech nám ale prudce roste cílová skupina žen ve věku 20 - 25 let. Hodně nám v tom pomohla nová média. Úzce spolupracujeme a youtubery a bloggery, kteří jsou hlasem této generace. A když některý z našich produktů pochválí Petra Lovely Hair nebo Shopaholic Nicol, tak se to na trhu musí výrazně projevit. Ale o naše výrobky se dnes zajímají i taková světová bloggerská esa jako americký vizážista Jeffree Star nebo youtuberka Tati, což jsou vlivné internetové osobnosti s několika miliony odběratelů. Ale ani ty největší hvězdy by o nás nemluvily, kdybychom nedělali kvalitní a originální produkty. To je základ.        
Kde najdeme výrobky značky Dermacol?
Víceméně všude. Naše výrobky distribuujeme do 1600 drogerií po celé republice. Najdete nás i ve všech obchodních sítích – v DM Drogerie, Teta Drogerie, Rossmann a podobně. Máme také speciální značkové prodejny v Čechách a jednu na Slovensku. Předpokládám, že časem jich budeme mít víc, protože budoucnost patří osobnímu kontaktu mezi odborníkem a kupcem. Naše výrobky ovšem můžete koupit také skoro v každém internetovém obchodě se zbožím našeho typu nebo přímo na stránkách dermacol.cz. Ale našli byste nás i v USA, Itálii, Polsku nebo v Německu. Vyvážíme do šedesáti zemí.

Dermacol už před lety proslul slavným make-upem, který dokázal zakrýt kdeco. I modřinu na oku po hospodské rvačce.
Určitě myslíte Dermacol Make-up Cover, proslulý po celém světě svou kryvostí. To byl zakladatel slávy značky. Vznikl na Barrandově už v šedesátých letech, dostal se až do Hollywoodu a dodnes patří k našim nejžádanějším výrobkům. Dokáže zakrýt defekty pleti, různé pooperační stavy, dokonce i tetování a přitom je voděodolný. Děláme ho dodnes, dokonce v sedmnácti odstínech.

Kolik výrobků má Dermacol v katalogu?      
Přes tisíc. Jen si to spočítejte - čtrnáct parfémů, třináct variant sprchových gelů, , dvě stovky očních stínů, dvě stě padesát různých barev laků na nehty, rtěnky, pleťové vody, řasenky, make-upy... Jako každá světová firma se navíc snažíme neustále přicházet s novými produkty.
 
Co muži? Na ty také myslíte?
Samozřejmě. Máme pánské parfémy, sprchové gely a další produkty. Uvědomujeme si, že pánská kosmetika je výrazně expandující trend v našem oboru a chceme se mu co intenzivněji věnovat. Ještě letos uvedeme na trh řadu Men Agent , v níž budou například vody po holení, krémy, sprchové gely  "5 v jednom", deodoranty a podobně. Je to vymyšleno tak, aby jejich užívání odpovídalo tak zvané mužské mentalitě.

A teď nám ještě prozraďte, proč podporujete Českého slavíka?
Líčení patří ke světu populární hudby, o tom není pochyb. Ale je v tom ještě něco víc. Jsme česká firma, česká značka. A to nejen z majetkového hlediska. Osmdesát procent toho, co vyrábíme, vyrábíme přímo v České republice. Říká se nám "české království krásy". Před jednapadesáti lety jsme vznikli přímo na Barrandově a jsme tak už od svého vzniku propojeni s českou kulturou. Vážíme si tradičních hodnot, jsme například také partnery Národního divadla, ale podporujeme i všechno mladé a svěží. Stejně jako Slavík.     

dermacol-icon.jpg